Webbsidan nere – hackad

Flera har hört av sig och undrat varför inte min ordenswebbplats http://arnell.cc/ är uppe. Skälet till det är att sidan blev hackad för säkert fjärde gången på ett år och fylld av reklam: webbhotellet ska städa rent i mapparna och därefter lägger jag upp sidan igen. Så ingen fara på taket där, bara tålamod! Internet Archive Wayback Machine har en snapshot på webbplatsen från 2016-03-30 så länge.

Under sommaren funderar jag på att stöpa om sidan till något gränssnitt som passar telefoner och tablets. Jag gjorde ett försök för ett antal år sedan men kom fram till att html då fortfarande var bättre ur administratörssynpunkt (och nostalgisynpunkt), men nu är det hög tid att göra förändringar. Jag har också en bunt uppdateringar till olika ordnar som jag inte hunnit åtgärda. Vi får se vad som hinns med. 🙂

Kommentera

